Onderzoeksrapport SEO: Keuzemogelijkheden en overstapgedrag zakelijk postvervoer
Op verzoek van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft onderzoeksbureau SEO Economisch Onderzoek onderzoek gedaan naar de keuzemogelijkheden en het verwachte overstapgedrag van zakelijke
verzenders van geadresseerde partijenpost.
De resultaten van dit onderzoek heeft ACM gebruikt bij het opstellen van het Ontwerp marktanalysebesluit postsector.
Documenten
We doen ons best om documenten toegankelijk te maken.
Helaas lukt dat niet altijd.
Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden?
Stuur ons een email.
We nemen binnen een week contact met u op.
En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.
Meer in deze zaak
- 04-09-2018 Uitspraak CBb marktanalysebesluit 24-uurs partijenpost
- 27-07-2017 PostNL moet toegang blijven aanbieden voor 24-uurs partijenpost
- 27-07-2017 Meerdere postvervoerbedrijven kunnen 24-uurs partijenpost blijven aanbieden
- 06-04-2017 Consultatie toegangsvoorwaarden tot netwerk van PostNL
- 09-06-2016 Kleinere postvervoerders moeten toegang tot 24-uursmarkt houden
- 09-06-2016 Ontwerp marktanalysebesluit 24-uurs zakelijke post
- 06-07-2015 Consultatie verplichtingen marktanalyse postsector
- 19-12-2014 ACM wil PostNL verplichting opleggen om post van concurrenten te accepteren
- 19-12-2014 Ontwerp marktanalysebesluit postsector
- 19-12-2014 Toelichting op ontwerp marktanalysebesluit postsector