In opdracht van ACM heeft Dialogic een onderzoek uitgevoerd naar het gedrag en de behoeften van zakelijke afnemers van zakelijke netwerkdiensten en vaste telefonie.
Dialogic heeft met interviews, een telefonische enquĂȘte en een internetenquĂȘte onderzocht welke telecomdiensten zakelijke klanten afnemen, wat zij als alternatieven daarvoor zien en hoe het aankoopproces eruit ziet.
ACM gebruikt de resultaten van dit onderzoek in de marktanalyses
Meer in deze zaak
- 10-11-2014 Aanvullend onderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
- 10-11-2014 Vervolgonderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic naar de ontwikkeling marktaandelen telecommunicatiemarkten
- 18-06-2014 Onderzoek Blauw aanschaf- en overstapgedrag van consumenten voor vaste telefonie
- 18-06-2014 Onderzoek NERA business case ontbundelde toegang Fiber to the Home
- 18-10-2013 Uitnodiging aan marktpartijen voor een bijeenkomst over marktanalyses telecommunicatie op 4 november 2013