In opdracht van ACM heeft onderzoeksbureau Blauw een aanvullend onderzoek gedaan op basis van de resultaten uit het onderzoek van 12 maart 2014. Blauw heeft in deze aanvullende analyse de reacties van respondenten die klant zijn bij Tele2, Vodafone, Online, CanalDigitaal en Solcon nader onderzocht.
Meer in deze zaak
- 10-11-2014 Vervolgonderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic naar de ontwikkeling marktaandelen telecommunicatiemarkten
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic onder zakelijke afnemers van telecomdiensten
- 18-06-2014 Onderzoek Blauw aanschaf- en overstapgedrag van consumenten voor vaste telefonie
- 18-06-2014 Onderzoek NERA business case ontbundelde toegang Fiber to the Home
- 18-10-2013 Uitnodiging aan marktpartijen voor een bijeenkomst over marktanalyses telecommunicatie op 4 november 2013