Aanvullend onderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
In opdracht van ACM heeft onderzoeksbureau Blauw een aanvullend onderzoek gedaan op basis van de resultaten uit het onderzoek van 12 maart 2014. Blauw heeft in deze aanvullende analyse de reacties van respondenten die klant zijn bij Tele2, Vodafone, Online, CanalDigitaal en Solcon nader onderzocht.
Documenten
We doen ons best om documenten toegankelijk te maken.
Helaas lukt dat niet altijd.
Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden?
Stuur ons een email.
We nemen binnen een week contact met u op.
En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.
Zie ook
Meer in deze zaak
- 10-11-2014 Vervolgonderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic onder zakelijke afnemers van telecomdiensten
- 18-06-2014 Onderzoek Blauw aanschaf- en overstapgedrag van consumenten voor vaste telefonie
- 18-06-2014 Onderzoek NERA business case ontbundelde toegang Fiber to the Home
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic naar de ontwikkeling marktaandelen telecommunicatiemarkten
- 18-10-2013 Uitnodiging aan marktpartijen voor een bijeenkomst over marktanalyses telecommunicatie op 4 november 2013