Acm.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer over cookies

ACM congres Impact Assessment 2016: presentatie Jansen

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft een congres georganiseerd getiteld “Impact Assessment of Interventions of Competition and Consumer Authorities”, ter ere van het 10-jarig bestaan van een Chief Economist Office bij ACM (voormalig NMa). Dit congres vond plaats op 16 november 2016 in Amsterdam.

Dit document is de presentatie van Mariëlle Jansen (CCV) van de sessie “Consumer Protection”. Mariëlle Jansen presenteert de “do’s and don’ts” van het meten van regelnaleving, het belang van het vooraf bepalen van een duidelijk en meetbaar doel, en hoe je om kunt gaan met beperkingen zoals de beschikbaarheid van data.


Documenten

We doen ons best om documenten toegankelijk te maken. Helaas lukt dat niet altijd. Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden? Stuur ons een email. We nemen binnen een week contact met u op. En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.