Acm.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer over cookies

Toezegging Groupon Nederland

Onderstaande informatie is mogelijk verouderd. Vanaf 13 juni 2014 treden nieuwe consumentenregels in werking. Wilt u meer weten?

Consumentenregels vanaf 13 juni 2014


Groupon Nederland B.V. heeft de Consumentenautoriteit toegezegd haar werkwijze te zullen aanpassen om problemen voor consumenten in de toekomst te voorkomen. Dit gebeurt naar aanleiding van meldingen van consumenten waaruit blijkt dat voor hen onduidelijk is met wie zij een overeenkomst hebben en waar ze kunnen aankloppen met vragen of klachten. Nadat de Consumentenautoriteit Groupon had gewezen op haar verantwoordelijkheid, heeft het bedrijf toegezegd haar werkwijze aan te passen. Behalve dat Groupon consumenten duidelijker gaat informeren zal Groupon er ook voor zorgen dat een correcte klachtafhandeling plaats vindt.

De Consumentenautoriteit zal controleren of het bedrijf de afspraken nakomt.


Documenten

We doen ons best om documenten toegankelijk te maken. Helaas lukt dat niet altijd. Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden? Stuur ons een email. We nemen binnen een week contact met u op. En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.

Zie ook