Kruimelpad

Toezegging Groupon Nederland

Onderstaande informatie is mogelijk verouderd. Vanaf 13 juni 2014 treden nieuwe consumentenregels in werking. Wilt u meer weten?

Consumentenregels vanaf 13 juni 2014


Groupon Nederland B.V. heeft de Consumentenautoriteit toegezegd haar werkwijze te zullen aanpassen om problemen voor consumenten in de toekomst te voorkomen. Dit gebeurt naar aanleiding van meldingen van consumenten waaruit blijkt dat voor hen onduidelijk is met wie zij een overeenkomst hebben en waar ze kunnen aankloppen met vragen of klachten. Nadat de Consumentenautoriteit Groupon had gewezen op haar verantwoordelijkheid, heeft het bedrijf toegezegd haar werkwijze aan te passen. Behalve dat Groupon consumenten duidelijker gaat informeren zal Groupon er ook voor zorgen dat een correcte klachtafhandeling plaats vindt.

De Consumentenautoriteit zal controleren of het bedrijf de afspraken nakomt.

 

Documenten

Toezegging Groupon Nederland (PDF - 509.29 KB)