Substitutie-effecten en mededinging in zakelijke productsegmenten in de communicatiemarkt
Dialogic heeft voor OPTA een onderzoek uitgevoerd naar de substitutie en mededinging in zakelijke productsegmenten in de communicatiemarkt. Dialogic heeft daarbij met name gekeken naar de substitueerbaarheid van zakelijke diensten over kopernetwerken en glasvezelnetwerken.
OPTA heeft de resultaten uit dit onderzoek betrokken in zijn nieuwe marktanalyse ontbundelde toegang. OPTA heeft deze analyse uitgevoerd nadat het College van Beroep voor het bedrijfsleven bij uitspraak van 28 oktober 2009 het marktanalysebesluit ontbundelde toegang van 19 december 2008 heeft vernietigd.
Documenten
We doen ons best om documenten toegankelijk te maken.
Helaas lukt dat niet altijd.
Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden?
Stuur ons een email.
We nemen binnen een week contact met u op.
En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.