Jaarverslag ACM 2020

In het jaarverslag over 2020 van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) beschrijven we hoe wij markten goed hebben laten werken voor mensen en bedrijven, nu en in de toekomst.

Door mensen en bedrijven te beschermen tegen oneerlijke concurrentie en misleidende praktijken hebben we bijgedragen aan het vertrouwen in markten. Onze blik was daarbij speciaal gericht op de digitale economie en op de energietransitie. We hebben vorig jaar op deze twee agendathema’s belangrijke stappen gezet waarover u meer kunt lezen in dit jaarverslag.

Het werk van de ACM heeft de samenleving in 2020 ongeveer 510 miljoen euro opgeleverd. De totstandkoming van dat getal staat beschreven in ‘Outcome ACM 2020’. Dit document is ook op deze pagina te vinden.

Documenten

We doen ons best om documenten toegankelijk te maken. Helaas lukt dat niet altijd. Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden? Stuur ons een email. We nemen binnen een week contact met u op. En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.

Bijlagen

Zie ook