3266 resultaten gevonden
Publicatie 1 - 10 van 3266. U filtert op “Telecommunicatie”.
-
Besluit op bezwaar KLNT tegen aanwijzingsbesluit voor het nummer 1885
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) verklaart het bezwaar van KLNT IT Service B.V. tegen het aanwijzingsbesluit van 23 mei 2019 ongegrond.
-
Brief aan aanbieders glasvezeldiensten met oproep consument beter te informeren
De ACM heeft aanbieders van glasvezeldiensten een brief gestuurd met de oproep om consumenten beter vooraf te informeren over hun aanbod.
-
ACM roept aanbieders van glasvezeldiensten op consumenten beter vooraf te informeren
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) roept aanbieders van nieuwe glasvezeldiensten op consumenten beter vooraf te informeren over hun aanbod.
-
Besluit op bezwaar KPN mobiele gespreksafgifte
KPN’s mobiele afgiftetarieven voor Premium Transit Connect Service in strijd met het Besluit Marktanalyse gespreksafgifte.
-
ACM vraagt telecomaanbieders omzet op te geven
Telecomaanbieders zijn verplicht elk jaar hun (relevante) netto-omzet op te geven. Op basis daarvan bepaalt de ACM de toezichtkosten.
-
ACM leidraad voorkomen misleiding bij doorschakeldiensten
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft een leidraad gemaakt waarin zij aanbieders van doorschakeldiensten handvatten biedt voor hoe ze misleiding van consumenten kunnen voorkomen.
-
ACM maakt leidraad voorkomen misleiding bij doorschakeldiensten
De ACM gaat aanbieders van doorschakeldiensten handvatten bieden om misleiding van consumenten te voorkomen.
-
Last onder dwangsom voor aanbieders van telefonische doorschakeldiensten vanwege misleiding van consumenten
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft twee aanbieders van telefonische doorschakeldiensten een last onder dwangsom opgelegd vanwege misleiding van consumenten.
-
ACM legt aanbieders van doorschakeldiensten dwangsom op vanwege misleiding
De ACM heeft twee aanbieders van telefonische doorschakeldiensten een last onder dwangsom opgelegd vanwege misleiding.
-
Consumentenonderzoek telecommarkt 2019
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) laat jaarlijks een onderzoek doen onder consumenten naar hun gedrag op de telecommarkt.