54 resultaten gevonden
Publicatie 1 - 10 van 54. U filtert op “Correspondentie” en “Verkoop aan consumenten”.
-
ACM wijst Koninklijke Horeca NL op tekortschietende prijstransparantie
De ACM heeft de KHN per brief gewezen op tekortschietende prijstransparantie bij bedrijven in de recreatie, het toerisme en de horeca.
-
Volkswagen zet stappen bij oplossen consumentenproblemen dieselauto’s in EU
Volkswagen is deels tegemoet gekomen aan de eisen van de EU consumententoezichthouders om de problemen met diesels met aangepaste software op te lossen.
-
Brief met toelichting op regels prijsvermelding tweedehands auto’s in advertenties
De ACM heeft verkopers van tweedehands auto’s een brief gestuurd om hen te wijzen op de regels die gelden bij de prijsvermelding in advertenties.
-
Brief aan verkopers autobanden over prijsvermelding
De ACM legt uit dat verkopers van autobanden aan consumenten moeten voldoen aan de regels. Dit betekent dat alle onvermijdbare en voorzienbare kosten in de prijs moeten zitten.
-
Brief aan bedrijven over naleving telemarketingregels
ACM heeft bedrijven die telefonisch klanten werven een brief gestuurd om hen op te dragen hierbij de wettelijke regels na te leven.