Acm.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer over cookies

Kwaliteit klachtenafhandeling energieleveranciers 2010

Belangrijkste uitkomsten onderzoek klachtafhandeling energieleveranciers
Onderzochte aspecten Eerste onderzoek (2006) Tweede onderzoek (2007) Derde onderzoek (2008) Vierde onderzoek (2009-2010)
Termijn 3.7 4.4 5.0 5.1
Klantvriendelijkheid 5.7 5.8 6.3 6.4
Zorgvuldigheid 3.8 4.4 4.8 5.0
Tevredenheid 3.9 4.3 4.8 5.0

Bijlagen

We doen ons best om documenten toegankelijk te maken. Helaas lukt dat niet altijd. Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden? Stuur ons een email. We nemen binnen een week contact met u op. En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.

Zie ook