Vervolgonderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
In opdracht van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft onderzoeksbureau Blauw het overstapgedrag van klanten van Tele2, Vodafone, Online, CanalDigitaal en Solcon nader onderzocht in de situatie dat KPN deze aanbieders van haar netwerk zou weren. Deze aanbieders maken namelijk gebruik van KPN’s netwerk om diensten aan te kunnen bieden aan consumenten en bedrijven.
Dit onderzoek is gebaseerd op een nieuwe vragenlijst en andere respondenten dan het onderzoek van 12 augustus 2014.
Documenten
We doen ons best om documenten toegankelijk te maken.
Helaas lukt dat niet altijd.
Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden?
Stuur ons een email.
We nemen binnen een week contact met u op.
En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.
Zie ook
Meer in deze zaak
- 10-11-2014 Aanvullend onderzoek naar overstapgedrag van consumenten voor vast internet
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic naar de ontwikkeling marktaandelen telecommunicatiemarkten
- 18-06-2014 Onderzoek Dialogic onder zakelijke afnemers van telecomdiensten
- 18-06-2014 Onderzoek Blauw aanschaf- en overstapgedrag van consumenten voor vaste telefonie
- 18-06-2014 Onderzoek NERA business case ontbundelde toegang Fiber to the Home
- 18-10-2013 Uitnodiging aan marktpartijen voor een bijeenkomst over marktanalyses telecommunicatie op 4 november 2013