Jaarverslag en Marktmonitor OPTA 2009

In het jaarverslag legt OPTA verantwoording af over haar activiteiten en resultaten in het jaar 2009. De verkorte jaarrekening geeft inzicht in de financiële huishouding van OPTA. De marktmonitor geeft een overzicht van de ontwikkelingen op de telecommunicatie- en postmarkten. Met kengetallen en interviews.

NB. De digitale versie van de marktmonitor wijkt af van de papieren uitgave die verzonden heeft. Deze twee wijzigingen zijn doorgevoerd:

• Op pagina 16 staat: “In de eerste helft van 2009 hebben Nederlanders iets minder dan twaalf miljoen minuten gebeld.” Zoals uit figuur 17 blijkt, is dit niet juist. De juiste tekst is: “ In de eerste helft van 2009 hebben Nederlanders iets minder dan twaalf miljard minuten gebeld.”
  • Op pagina 18 staat: “Van € 1,06 miljoen in 2007 naar € 1,20 miljoen in 2008.” Dit is niet juist. De juiste tekst is: “Van € 1,06 miljard in 2007 naar € 1,20 miljard in 2008.

Documenten

We doen ons best om documenten toegankelijk te maken. Helaas lukt dat niet altijd. Kunt u de tekst van een document op onze website niet lezen met een schermlezer of kunt u de kleuren van grafieken niet onderscheiden? Stuur ons een email. We nemen binnen een week contact met u op. En we proberen u binnen 4 weken een toegankelijke versie te sturen.

Bijlagen

Zie ook