Acm.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer over cookies

Klachten over goederencorridors

Bent u spoorvervoerder en heeft u een klacht over toegang tot een Europese goederencorridor? U kunt daarmee terecht bij verschillende nationale toezichthouders.

Nederlandse of grensoverschrijdende kwesties met goederencorridors 1, 2 en 8

Voor de goederencorridors 1,2 en 8 werkt de ACM samen met andere toezichthouders. Heeft u een klacht hierover? En gaat het om een Nederlandse of grensoverschrijdende kwestie? Stuur ons dan uw klacht in het Nederlands of het Engels. Doe dat bij voorkeur per mail via het adres railfreight [at] acm [punt] nl (railfreight[at]acm[dot]nl).

Per post kan ook, maar dan kan het langer duren voordat wij reageren:
Autoriteit Consument & Markt
Muzenstraat 41
2511 WB Den Haag
Of bel: 0031 70 722 2817

Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u in de volgende samenwerkingsovereenkomsten:

Niet-grensoverschrijdende kwesties met goederencorridors

Heeft u een klacht over een goederencorridor en speelt uw kwestie in een ander land dan Nederland, en alleen in dat ene land? Stuur uw klacht dan naar de toezichthouder van dat land. Klik hieronder op de naam van een land om de contactgegevens van de toezichthouder te bekijken.