9 resultaten gevonden
-
Informele zienswijze concentratietoezicht en omzetdrempels
Een onderneming heeft aan ACM gevraagd of de voorgenomen concentratie gemeld zou moeten worden gelet op de omzetdrempels in de Mededingingswet.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele zienswijze concentratietoezicht zaak 14.0406.15: omzetdrempels zorg
ACM heeft een informele zienswijze gegeven over de vraag of de verlaagde zorgdrempel van toepassing is bij het leveren van hulpmiddelen.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele zienswijze over toepassing concentratietoezicht
Wanneer moet een bedrijf de fusie melden? De Autoriteit Consument & Markt (ACM) geeft een informele zienswijze waarin de voorwaarden en grenzen worden verduidelijkt.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele zienswijze protonentherapie
ACM geeft zienswijze over het gezamenlijk inkopen van protonentherapie door zorgverzekeraars.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele Zienswijze beoordeling concurrentie tussen apotheken
Een samenwerkingsverband van zelfstandige apotheken die geen concurrenten van elkaar zijn, mag van ACM gezamenlijk onderhandelen met zorgverzekeraars.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele zienswijze Transporttarief Elektriciteit
ACM bevestigt aan Tennet dat Tennet juist heeft gehandeld toen zij een verzoek van een marktpartij afwees op basis van de Tarievencode Elektriciteit.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele zienswijze gezamenlijke inkoop medicijn TNFi
Zorgverzekeraar wilde samen met ziekenhuizen een medicijn inkopen voor alle patiënten van die ziekenhuizen. ACM ziet hier geen mededingingsbezwaren.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Informele zienswijze samenwerking ziekenhuizen complexe kankerzorg
Drie ziekenhuizen in de regio Utrecht mogen samenwerken bij complexe kankerzorg. ACM ziet voldoende voordelen voor patiënten.
Publicatie Zienswijze en consultatie -
Vijf uitgangspunten voor reclame gericht op kinderen
De Europese consumenten- en privacy autoriteiten, waaronder de ACM, hebben vijf uitgangspunten geformuleerd voor eerlijke reclame gericht op kinderen.
Publicatie Visie & opinie